Od jakiegoś czasu aplikacja Instagram zaczęła systematycznie rosnąć w siłę. Jej potencjał zauważyli nie tylko specjaliści ds. Social Media, ale też użytkownicy, którzy za jej pośrednictwem mogą dzielić każdy moment życia nie tylko ze znajomymi, ale też z ludźmi, którzy poprzedzielają ich zainteresowania i pasje.
Pogłoski o planowanym wprowadzeniu reklam pojawiły się już prawie miesiąc temu, jednak dopiero wczoraj ta informacja została oficjalnie potwierdzona przez producenta aplikacji.
Na pierwszy ogień pójdą mieszkańcy USA, którzy w ciągu kilku następnych miesięcy będą mieli okazję skosztować instagramowych reklam. Później (nie wiadomo dokładnie kiedy) w podobnej sytuacji znajdą się też mieszkańcy Europy.
Jaką formę przyjmą reklamy?
Twórcy aplikacji uspokajają, że reklamy będą przyjazne dla użytkowników Instagrama – nie ma tu mowy o wyskakujących z dziwnych miejsc krzykliwych banerach. Reklamy mają być wyświetlane wyłącznie w newsfeedzie i mają przyjmować formę zdjęć lub filmów wideo marek/firm, które już są częścią instagramowej społeczności.
Mimo że twórcy Instagrama starają się uspokoić zaniepokojonych pojawieniem się reklam użytkowników twierdzeniem, że wyjątkowe nietrafione reklamy będzie można w łatwy sposób ukryć, to jednak niepokój przed nieznanym na razie na pewno pozostanie...
Źródło zdjęcia: dmconfidential.com
Dodaj komentarz